Ukoliko uređaj trebate servisirati, molimo da provjerite dokumentaciju o ovlaštenom servisu koju ste dobili uz uređaj te postupite u skladu s uputama ovlaštenog servisa.

Ukoliko se radi o kvarovima unutar garantnih rokova, što ne podrazumjeva kvarove nastale unutar 15 dana od preuzimanja pošiljke ili neispravnosti koje su utvrđene nakon samog preuzimanja pošiljke, kupac treba direkto kontaktirati ovlašteni servis u skladu s uputama na garantnom listu.

Ukoliko je naručeni proizvod neispravan, ne odgovara opisu na stranici moguće je, u od 15 dana od primitka narudžbe, napraviti zamjenu ili povrat proizvoda. Nakon isteka ovog roka kupca usmjeravamo na ovlašteni servis, u skladu s garantnim uslovima i uputama navedenim u Garantnom listu.

Kako bi vam olakšali reklamaciju neispravnih uređaja i u isto vrijeme uštedili vrijeme, osigurali smo vam uslugu Pokupi & Vrati. Radi se o besplatnoj dostavi reklamiranog uređaja od korisnika do ovlaštenog servisa i natrag prilikom reklamiranja uređaja u garantnom roku.

Napomena: Usluga Pokupi & Vrati podrazumjeva samo besplatni transport uređaja u sklopu naše postprodajne usluge. Servis uređaja vrši ovlašteni servis,  u skladu s garantnim uslovima i uputama navedenim u Garantnom listu. U skladu sa tim, kupac je dužan u slučaju potrebe za informacijama o toku servisiranja, kontaktirati isključivo ovlaštenog servisera.

Ukoliko imate bilo kakvih pitanja ili vam treba bilo kakvo pojašnjenje molimo da nas kontaktirate putem telefona na 039 847 777 ili na e-mail: info@order.ba . Prilikom reklamiranja proizvoda, molimo vas da nam javite broj narudžbe u kojoj se nalazi reklamirani proizvod, broj računa ili vaše korisničko ime.

Radno vrijeme telefonskih operatera je radnim danom od 8:00 do 18:00. 
*Vikendom i praznicima korisnička podrška nije dostupna.